id saya

muhamad iskandar
Id : 000200050590

untuk sesiapa yang berminat
sila click new registration dan masuk kan id saya sebagai sponsoring id

Monday, March 25, 2013



DK-Join


DK-Join ialah satu makanan bergungsi semula jadi yang terbukti lebih berkesandaripada glukosamina untuk sakit osteoartritis. DK-Join mengandungi mikonutrien berpaten yang unik dan aktif secara biologi, iaitu LactoActin & LactoMune yang diekstrak daripada susu yang dihasilkan oleh lembu-lembu "hiperimun" yang mergaut rumput semula jadi. Teknologi pengahasilan yang unik DK-Join telah menerima lebih daripada 200 paten seluruh dunia, meliputi pelbagai faedah kesihatan yang specifik. DK-Join membantu menyokong kesihatan sendi secara keseluruhan dengan mengekalkan fleksibiliti dan pergerakan sendi.

HARGA:-
  • DK-Join (120 Tablets) RM83
  • DK-Join (360 Tablets) RM210
Pengambilan:-
Dewasa = 10 biji (selepas makan) 2 kali sehari

Win O'Taka Enzyme


Win O'Taka Enzyme mengandungi ekstrak cecair asli daripada lebih 50 jenissayur-sayuran, buah-buahan, herba & rumpai laut untuk membantu penguraian nutrien dan melancarkan pencernaan. Ditapai secara semula jadi dengan laktobasilus & yis untuk menukarkan komposisi tumbuhan kepada pati yang amat berkhasiat, ianya kaya dengan enzim makanan, vitamin, mineral, serat dan kebaikan botani untuk meningkatkan pencernaan dan penyerapan nutrien.

HARGA:-
  • Win O'Taka Enzyme (720ml) RM339
Pengambilan:-
Dewasa = 20-60cc sehari

Palace Prime


Palace Prime dirumus khas daripada adunan kaya herba yang berkhasiat. Ia merupakan tonik herba tanpa alkohol yang dirumus khas untuk meningkatkan kesihatan umum lelaki.

Sebagai suplemen untuk menyokong kecergasan lelaki, meningkatkan paras tenaga serta meningkatkan kualiti hidup kaum lelaki.

HARGA:-
  • Palace Prime (10mlx20 bottles) RM239
Pengambilan:-
Dewasa (untuk lelaki sahaja) = 1 botol 2 kali sehari

LD Venus Gold


LD Venus Gold ialah suplemen herba asli yang berdasarkan falsafah Perubatan Tradisional Cina. Ia mengandungi herba Cina - dang gui, dang shen, bai jiang cao, yi mu cao dan huang qi. Dirumus khas untuk menyokong kesihatan dan kesejahteraan wanita. Tidak perlu dimasak, penyediaan yang mudah dan bersih untuk kegunaan yang paling mudah

Membantu memulihkan serta mencergaskan kaum wanita selepas bersalin danmelegakan sakit haid. Ia juga berkesan untuk memperbaiki tekstur kulit, menambahkan kekenyalan kulit dan mengurangkan gangguan putus haid.

Untuk wanita sahaja
Ibu mengandung dan wanita yang datang haid dinasihat untuk berhenti mengambil LD-Venus GOLD dan mula selepas 2-3 hari apabila haid tamat
Goncang botol sebelum minum
Simpan dalam tempat dingin dan kering. Elakkan daripada sinaran matahari 


HARGA:-
  • LD Venus Gold (20 bottles) RM180
Pengambilan:-
Dewasa (untuk wanita sahaja) = 1-3 botol sehari


Win Tea

Win Tea ialah perumusan herba perubatan Cina. Dengan menggunakan teknologi terkini, produk ini dirumus dengan rasa wangi dan ciri-ciri baik untuk meningkatkkan sistem badan. Win Tea membantu untuk mengekalkan keadaan sihat usus besar.

4 jenis herba berkualiti tinggi:-
  • Gaerin Nelumbo Nucifera
  • Acanthopanax Gracilitylus
  • Cassia Augustfolia
  • Diospyros Kaki
HARGA:-
  • Win Tea (40 bags) RM77
Pengambilan:-
Dewasa = 1 paket (selepas makan)
Program pelangsingan = 2-3 paket (selepas makan)

AO Max

AO Max dihasilkan daripada proses elektrolitik proprietari. Ia mengandungi molekuloksigen stabil dengan Bio-ketersediaan yang tinggi dan tahap serapannya telah terbukti dapat meningkatkan tahap oksigen dalam darah dengan berkesan. Ia membantu mengekalkan tahap prestasi yang lebih tinggi atau untuk jangka masa yang lebih lama. AO Max ialah penyahtoksik semula jadi yang membantu untukmengebulurkan bakteria berbahaya dalam persekitaran yang sihat dan kaya oksigen, seperti sistem pencernaan yang sihat. Ia juga membantu menggalakkan pertumbuhan bakteria aerobik (bakteria baik) yang membolehkan sistem pencernaan kita beroperasi dengan betul sementara meningkatkkan pengoksigenan darah untuk membantu menyingkirkan sisa toksik dengna lebih berkesan.

HARGA:-
  • AO Max (60ml) RM168
Pengambilan:-
Dewasa = 15 titis setiap kali 3 kali sehari
Ahli Sukan = 20 titis setiap kali 3 kali sehari
Kanak-kanak = 8 titis setiap kali 3 kali sehari

Win Rei Shi


Win Rei Shi ialah sejenis ramuan yang mengandungi 50% Cendawan Shiitake dari Jepun dan 50% Cendawan Lingzhi dari Negara China Kedua-dua jenis makan kesihatan ini kaya dengan mineral dan vitamin penting, ia dianggap sebagai makanan yang dapat membekalkan khasiat da menyihatkan badan semenjak zaman dahulu lagi. Penemuan mycelium Rei Shi merupakan salah satu penemuan yang paling penting dalam sejarah perubatan.

Kaya dengan mineral surih terutamanya germanium dan polisakarida untuk menyokong fungsi sistem keimunan yang sihat.

HARGA:-
  • Win Rei Shi (30 Capsules) RM89
  • Win Rei Shi (60 Capsules) RM168
Pengambilan:-
Dewasa = 1-2 kapsul 2-3 kali sehari

Guasa

Guasa ialah satu bentuk senaman tradisional Cina yang telah dipraktikkan selama beribu-ribu tahun. Ianya mudah untuk dipelajari dan boleh dilakukan di mana-mana tempat dan bila-bila masa. Senaman Guasa harian selama beberapa minit dapat membantu:
  • Meningkatkan bekalan oksigen pada organ-organ penting denganmenggalakkan peredaran darah
  • Mengaktifkan dan menguatkan sistem tubuh
  • Menenangkan emosi dan melegakan saraf
  • Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh


urutan satu arah sahaja dari atas kebwh... bkn utk badan aje... muka pun ada... kenapa merah2... itu la darah kita... liang roma terbuka utk buang toksin. kesan merah tu akan hilang dlm masa 2 - 3 ari. utk bhg yg perjlnan darah xlancar atau tersumbat, bhgian tu akan jd hitam...
HARGA:-
  • Papan Guasa (Kecil) RM53
  • Papan Guasa (Besar) RM53
  • Losyen Guasa (110ml) RM70
  • Minyak Aro Guasa (100l) RM131

Win Calrich

Win Calrich ialah sumber kalsium terion yang baik Ia dikilangkan di kilang yang mengamalkan praktik GMP yang ketat. Kalsium membantu dalam pembentukan dan pemeliharaan tulang dan gigi.

Mengandungi kalsium berion dengan biotersediaan yang tinggi.

Larut air dengan masa berkecai cepat yang kurang daripada 4 minit untuk menjamin penyeraan yang cepat dan pantas

Menyokong dan memperkuat struktur tulang yang sihat serta mengekalkan kesihatan fungsi selular

HARGA:-
  • Win Calrich (60 Tablets) RM61
  • Win Calrich (180 Tablets) RM163
Pengambilan:
Dewasa = 3 biji (selepas makan) 2 kali sehari
Kanak-kanak = 2 biji (selepas makan) 2 kali sehari
Ibu Mengandung = 5 biji (selepas makan) 2 kali sehari

Win EPA 1000


Win EPA 1000 ialah ekstrak semula jadi lipid laut yang diperoleh daripada ikan laut dalam dari Lautan Artik dan Laut Norway. Ia menyediakan sumber permakanan yang penting, iaitu Omega 3 (PUFA), Asid Eicosapentaenoic (EPA) dan Asid Docosahexaenoic (DHA)

Suatu sumber asid lemak perlu yang bernilai untuk mengekalkan fungsi sel yang sihat

Menyokong fungsi sihat sel tubuh dan mengoptimakan fungsi normal saluran darah

HARGA:-
  • Win EPA 1000 (30 Softgels) RM58
  • Win EPA 1000 (60 Softgels) RM112
  • Win EPA 1000 (130 Softgels) RM223
Pengambilan:-
Dewasa = 1-3 biji (selepas makan)
LIVExtra ialah satu rumusan holistik berdasarkan penemuan pemenang hadiah NOBEL iaitu Nitrik Oksida (NO) utuk memastikan saluran darah mudah lentur dananjal serta melancarkan pengaliran darah. LIVEXtra membantu mengekalkan peredaran yang sihat untuk menyokong kesihatan menyeluruh dengan ramuan yang dipaten untuk kesihatan kardioserbrovaskular termasuk:
  • Asid Amino (L-Arginina)
  • Probiotik CoQ10
  • Vitamin-Vitamin B
  • Metafolin
Asid Amino (L-Arginina) Gred Farmaseutikal bentuk bebas Probiotik CoQ10 tertapai (Ramuan Berpaten)
20 kali lebih khasiat antioksidan berbanding CoQ10 biasa
68% lebih lama tersimpan di dalam tubuh berbanding CoQ10 biasa
7.4 kali lebih stabil berbanding CoQ10 biasa

HARGA:-
  • LIVEXtra (6 Sachets) RM112
  • LIVEXtra (15 Sachets) RM240
Pengambilan:-
Dewasa = 1-2 paket sehari dengan perut kosong
Pagi: 1 paket
Malam: 1 paket (ambil 1 jam sebelum makan atau 4 jam selepas makan)

Dr-Xeniji

Dr-Xeniji melalui satu proses penapaian lengkap melebihi 1000 hari. Ia mengandungi lebih daripada 50 jenis buah-buahan, sayur-sayuran & Muscovado yang diuraikan kepada satu mikro-nutrien spektrum luas yang bioaktif dan kalais enzim untuk membantu penyerapan cekap nutrien. Ini merangsangkan fungsi-fungsi pemangkin untuk meningkatkan fungsi-fungsi metabolik secara keseluruhan untuk penghasilan serta penggunaan tenaga yang cekap dan sistem usus yang sihat.

Yang PERTAMA dan SATU-SATUNYA makanan berfungsi tertapai yang diperakui oleh JACT (Persatuan Perubatan Alternatif, Komplementari & Tradisional Jepun)

53 kajian dijalankan oleh 16 Badan Bebas / Pengusaha Penjagaan Kesihatan

Makanan kesihatan diuji dan disahkan oleh Kementerian Kesihatan dan Kebajikan Jepun serta Yayasan Persatuan Kesihatan / Makanan Berkhasiat (JHFA) dan terbukti baik untuk kesihatan dan mampu meningkatkan keadaan badan

HARGA:-
  • Dr-Xeniji (6 sachets) RM118
  • Dr-Xeniji (15 sachets) RM251
  • Dr-Xeniji Jar (145g) RM705
Pengambilan:-
Dewasa = 1-2 paket / 4 sudu sehari
Kanak-kanak = 1 paket / 2 sudu sehari
Ibu Mengandung = 2 paket / 4 sudu sehari


Win IG6 Colostrum


Win IG6 Colostrum dikumpul dalam tempoh 6 jam pertama selepas kelahiran anak lembu. Ia merupakan satu-satunya kolostrum asli yang memberi kekuatan maksumun. Makanan yang semula jadi sepenuhnya ini adalah 100% tulen, menawarkan sumber tertinggi imunoglobulin yang amat berfaedah kepada tubuh kita. Ia membekalkan keseimbangan sempurna kedua-dua Faktor Imun dan Pertumbuhan, yang perlu untuk mengaktifkan lebih daripada 50 proses dalam badan, dari keimunan ke penjanaan serta pertumbuhan semua jenis sel.

Sehingga 30% imunglobulin untuk menguatkan sistem keimunan berkesan

Lebih daripada 37 Faktor Imun untuk melawan penyerang asing

Tiada bahan kimia/perangsang

HARGA:-
  • Win IG6 Colostrum Vege Cap (120 Capsules) RM210
  • Win IG6 Colostrum Tablet (120 Tablets) RM104
  • Win IG6 Colostrum Tablet (240 Tablets) RM204
  • Win IG6 Colostrum Tablet (500 Tablets) RM389
Pengambilan:-
Dewasa = 2-3 kapsul / 4-6 biji / 1 sudu teh 2 kali sehari
Kanak-kanak = 1-2 kasul / 2-4 biji / 1/2 sudu teh 2 kali sehari

Fujita Lactose-S

Fujita Lactose-S membantu menyingkirkan toksin terkumpul dan najis terlonggok(najis degil), justeru menghalang toksin daripada diserap semula ke dalam badan. Setiap paket mengandungi 1 bilion bakteria Bifidus, sejenis probiotik yang menghasilkan asid laktik yang membantu merendahkan pH usus dan menyekat pembiakan bakteria berbahaya. Ia membantu meningkatkan populasi bakteria berfaedah dan mengembalikan kesihatan usus. Ia juga membantu mengurangkan sembelit dengan menggalakkan pembebasan gas melalui penapaian laktosa semula jadi untuk mengembangkan dinding usus dan menggalakkan penyingkiran sisa toksik.

Terdapat dalam dua perisa iaitu yogurt dan oren.

HARGA:-
  • Fujita Lactose-S (3 paket) = RM83
  • Fujita Lactose-S (6 paket) = RM150
  • Fujita Lactose-S (10 paket) = RM240
Pengambilan:-

Dewasa = 1 paket setiap hari, berterusan selama 3-6 hari. Kemudian, 1 paket setiap minggu. Elakkan daripada mengambil makanan pepejal sekurang-kurangnya 4 jam sebelum dan selepas pengambilan
Kanak-kanak (>6 Tahun) = 1/2 paket selepas makan



Win Ester-C250

Info Vitamin C- (ESTER C)
Anda penghisap rokok, ingin berhenti??? atau ingin menjaga paru-paru anda ?? nak mendapatkan kulit lebih berseri, kini tak perlu dapatkan suntikan lagi!! Begitu juga dgn masaalah resdung, kerap selsema ..semuanya boleh di atasi dengan Ester C yang telah mendapat kelulusan dari KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA - MAL 19992161XR

(ESTER C - BERBEZA DARI VITAMIN C LAIN DI PASARAN KERNA IA 4 KALI LEBIH BIOKETERSEDIAAN DARIPADA BANYAK VITAMIN C YANG LAIN.)

Fungsi Penting Vitamin C- WIN ESTER C250
Daripada semua vitamin dan galian yang diambil oleh berjuta-juta orang di seluruh dunia,Vitamin C telah menarik lebih perhatian berbanding dengan yang lain selama lebih 30 tahun.

Ia telah terbukti memainkan peranan yang penting dalam hampir semua aspek kesihatan kita dan berikutan itu,tidak hairanlah apabila ia diberi tarikan hebat dan menjadi bahan kajian kepada saintis sejak berdekad lamanya.

Faedah Vitamin C tidak terhad kepada pencegahan sawan, sejenis penyakit berpunca daripada kurang daya tahan (imun). Kajian saintifik juga mendapati bahawa ia mempunyai potensi tinggi untuk mencegah sesetengah jenis barah, penyakit-penyakit berkaitan jantung, masalah alahan malah juga ketidaksuburan di kalangan lelaki. Ia juga diketahui mampu mencegah dan menyembuhkan jangkitan virus termasuk demam dan demam selesema. Ia juga penting untuk mengekalkan system imun(pertahanan diri daripada penyakit) agar sentiasa sihat.

HARGA:-
  • 40 TABLETS - RM35
  • 100 TABLETS - RM77
  • 220 TABLETS - RM167
Pengambilan:-
Dewasa = 1-4 biji (selepas makan) (secara idealnya ambil 2 biji 2 kali sehari)
Kanak-kanak = 1-2 biji (selepas makan) (secara idealnya ambil 1 biji 2 kali sehari)


Elken Spirulina: Raja Segala Spirulina

Elken Spirulina ialah makanan kesihatan berkhasiat yang kaya dengan protein sayuran bermutu. Asid Gama Linolenik, Glycogen serta pelbagai vitamin dan mineral. Rumpair laut beralkali ini mudah dihadam dan diserap ke dalam tubuh manusia. Ia merupakan makanan suplemen yang sempurna untuk memperolehi kekuatan dan tahap kesihatan yang baik.

Spirulina adalah suplemen yg mengandungi semua nutrien dlm rantai makanan yg berkhasiat utk badan. ia juga merupakan salah satu mknan semula jadi yg kaya dgn mineral, vitamin, asid amino, beta-karotena & klorofil.
"sbg sumber nutrien semasa berpuasa & berdiet, ia amat bagus sekali kerana ia membantu membersihkan saluran usus & juga mengendurkan otot licin dlm usus besar" - Dr. Christoper Hills, Ph.d., D.Sc."
kanak-kanak
bg anak2 kecil anda baru sahaja belajar berpuasa, mereka mungkin memerlukan lebih tenaga. Spirulina mempunyai zat besi utk menolong membawa oksigen di dlm darah ke seluruh badan bg mencegah kekurangan stamina. Spirulina juga kaya dgn vitamin & mineral utk menguatkan badan sepanjang bulan puasa.

remaja
remaja yg bersekolah boleh mendpt manfaat Spirulina dgn sepenuhnya, terutamanya jika mereka aktif. ini kerana Spirulina mempunyai pelbagai jenis asid amino, vitamin & mineral utk membantu meningkatkan tahap tenaga & kecerdasan minda setiap masa, terutamanya apabila menjlnkan aktiviti sukan / ketika menhadapi peperiksaan.

buruh
bekerja di bwh matahari terik pd bln ini boleh membuatkan anda lemah & letih. disbbkan anda memerlukan tenaga yg byk utk menjlnkan tugas harian, ambillah Spirulina, yg tinggi kepekatan asid aminonya boleh membantu meningkatkan keberkesanan fungsi otot.

pekerja pejabat
kepekatan asid amino, vitamin & mineral yg tinggi dlm Spirulina membantu sel-sel otak berfungsi dgn lebih baik di samping mengurangkan rasa penat. Spirulina juga kaya dgn fenilalanina, sejenis asid amino yg menghalang otak drpd mengesan kelaparan & sekaligus mengurangkan keinginann utk mkn semasa puasa. disbbkan tekanan bole membawa kpd penghasilan radikal bebas berlebihan yg menybbkan penyakit, antioksidan, terutamanya beta-karotena & super-oxide dismustase (SOD) do dlm Spirulina bole menolong meneutralkan radikal bebas ini.

wanita
dgn zat besi yg tinggi bioketersediaannya, Spirulina mempunyai kesan yg baik kpd pesakit anemia & mereka yg terasa amat letih apabila berpuasa. selain itu, mereka yg mementingkan kecantikan akan berasa gembira mengetahui yg kepekatan vitamin, mineral & asid amino yg tinggi dpt membantu mengembalikan keserian, kelembutan & kekenyalan kulit.
Contohnya:
  • vitamin A & vitamin E - membantu mengekalkan kelembapan kulit
  • vitamin B2, vitamin E, Asid Nukleik, Super-Oxide Dismustase (SOD) & Asid Gama-Limolenik (GLA) - membantu mengurangkan pembentukan kedutan
  • vitamin C & zat besi - menggalakkan keserian kulit
  • vitamin C - mempunyai kesan pemutihan
  • Kuprum, Sulfur, Lisina & Treonina - membantu dlm pembentukan kolagen utk kulit yg kenyal & tegang
penggemar daging
semasa berbuka puasa, pengambilan daging, nasi, mi, mknan laut & sbgnya akan menaikkan tahap asid dlm badan; ini memaksa hati, ginjal & panreas bekerja dgn lebih keras lg. kandungan tinggi klorofil Spirulina dgn kealkalian 100% dptmeneutralkan keasidan & menghapuskan toksin berlebihan akibat terlebih mkn.

warga tua
dgn peningkatan usia, berpuasa telah menjadi satu kebiasaan, namun adan mungkin tidak memperoleh nutrien penting yg diperlukan disbbkan kesihatan penghadaman yg lemah, penyakit & pengambilan ubat-ubatan. anda boleh mendpt faedah drpd Spirulina kerana ia kaya dgn beta-karotena, vitamin & mineral yg dpt membantu meningkatkan sistem imun anda.

HARGA:-
  • 250 TABLETS - RM98
  • 500 TABLETS - RM171
  • 1200 TABLETS - RM381
  • 3000 TABLETS - RM777
Berita Hebat


Berita hebat! Elken Spirulina menambahkan satu lagi kecemerlangan persijilan organik.
Persijilan organik tersebut dianugerahkan oleh Chinese Organic Agribusiness Association (COAA), Taiwan.

Ini melambangkan jaminan utuh kepada pengguna kita di seluruh dunia bahawa Elken Spirulina berkualiti unggul serta diusahakan menurut piawaian ketat seperti yang diakusahkan oleh badan pensijilan bebas. Pengesahan organik merupakan proses rumit yang melibatkan pemeriksaan tapak penanaman, kemudahan pemprosesan, penyimpanan rekod yang terperinci, ujian berkala terhadap tanah dan air untuk menjaminkan piawaian yang ditetapkan dipatuhi oleh petani dan pengusaha.

Semakin banyak bukti menunjukkan makanan yang diusaha secara organik

* Menawarkan lebih nutrien termasuk vitamin C, besi, magnesium dan fosforus
* Bebas daripada racun herba dan racun serangga berbahaya
* Melibatkan pengusahaan tanah dan ekosistem yang sihat
* Diproses secara minimum untuk mengekalkan integriti makanan tanpa bahan tiruan atau bahan awet.


Pengambilan:- 
Dewasa = 5-10 biji 2-3 kali sehari
Kanak-kanak = 1-4 biji 2-3 kali sehari

p/s Perhatian.......Untuk mendapatkan harga yang lebih murah dan menikmati brbagai
                                ganjaran,  sila daftar disini.
                               Yuran pendaftaran sebanyak RM75 sahaja + berbagai faedah lain.

No comments:

Post a Comment